Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

“Ubijanje Srba nije bilo dozvoljeno, ali je bilo po zakonu”

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 maj 2014 12:18
micky
Srbi su bili predani na "Slobodan odstrel" od strane NATO-fasista i Vatikana. Ko je Srbe ubijao, gonio silovao nije zlocinac. To su njihovo borci za "ljudska prava". To isto nameravaju i sa Rusima u Ukraini. Na baltiku Rusi nemaju nikakva prava. Jos samo da ich kao "lijepa njihova" proteraju pa da slave "obljetnicu". Sve ce ovo zapad na nos da iskija i to brze nego sto se misli. Protiv ovakvih zlocina sami se Bog svevisnji uznemirio. A njegova je poslednja. Ne bih NATO-fasistima bio u kozi. Ali ne nasim satrapima i slugama okupatora. A racun se pise i bice prezentiran. Na´´ebali su.
Preporuke:
76
1
2 petak, 02 maj 2014 12:22
Drinko Končarević
Čiji zakon? Ova izjava je vrhunac cinizma na kojem se zasniva genocidna politika članica NATO pakta. Jedna milijarada za odšeteu. Verovatno opet po nekom zakonu. Amerika nikad nikom nije dala ni jedan jedini cent a da u toj raboti ne ostvaruje svoj interes. Prema tome ta ambasadorova milijarada je sredstvo za ostvarivanje novih prljavih rabota koje sprovodi nad okupiranom zemljom koja je tim činom okupacije i članica NATO pakta a ustvari narod nije. On je samo okupiran.
Preporuke:
73
1
3 petak, 02 maj 2014 12:26
Sinisa Bogdanovic
Nemojte da se "lozite" - "nas" polupismeni preCednik je drugar sa svima njima i ovo je samo mali markeiting da se pokaze kako on eto "ipak misli na svoj narod". Da je zaista tako, sredio bi prvo u "svom dvoristu" a ne ovako lupetao. Zlocini iz '91, '95 i '99 ce biti kaznjeni tek kada sami sredimo svoju drzavu a bratka Rusija nam pomogne u tome. Sve ostalo je samo vredjanje zrtava i celokupnog naroda...
Preporuke:
69
3
4 petak, 02 maj 2014 13:39
Goran Jevtović
Da vidimo kako nam se i zašto dogodila tragedija.
Izveštaj "Večernjih novosti" 15.12.2004.godine o Odluci Međunarodnog suda pravde u Hagu:

“Sud je stoga jednoglasno zaključio da nema nadležnosti da razmatra tužbu SRJ protiv osam zemalja NATO”, rekao je sudija Jiujong, dodajući da se sud nije bavio tvrdnjama koje čine suštinu optužbi.

Pravni status SRJ u UN koji je od 1992. do 2000. godine bio “protivrečan” i “neodređen” - zato što zemlja nije bila isključena, ali joj nije bilo ni dozvoljeno da automatski nasledi status nestale SFRJ kao punopravne članice - rešen je 1. novembra 2000. kada je zemlja primljena u UN kao nova članica, utvrdio je sud.

“Sud zaključuje da u vreme podnošenja tužbi, 24. aprila 1999, SRJ nije bila članica UN, ni, na osnovu toga, članica Statuta Međunarodnog suda pravde i da, sledstveno tome, nije imala pristup sudu”.

Ko nam je zamesio sve ovo?
Petooktobarski pučisti kao pešadija NATO, na čelu sa Koštunica doktor Vojislavom.
Preporuke:
80
13
5 petak, 02 maj 2014 14:05
misterbiti
Sloveni- Hrvati- Boshnjaci-Albanci-se seqaju bombardovanja od strane SRBIJE.SRBI se seqaju bombardovanja od strane NATOA.Kao da nismo zhiveli u istoj drzhavi.Srbi ubijali skoro 250000 ludi u tim ratovima a NATO ubijao izmegju 1500-2500 SRBA.Zavidim vam na nacin kako isplakujete svoje zhrtve.
Preporuke:
10
96
6 petak, 02 maj 2014 14:09
ben@g.Goran Jevtović
Ako dozvolite jedna mala ispravka?G.V.Koštunica nije imao veze sa formom i načinom podnošenja tužbe protiv NATO zemalja (to je delo g.B.Tadića i njegovog tima?).Predlog za isto g.V.Koštunice je bio mnogo bolji i delotvorniji.
Preporuke:
41
13
7 petak, 02 maj 2014 15:17
Cmok Toronto
Uplata od 100 hiljada kan dolara za radio snaga naroda preko pej pla nije prošla.
Kao test ni 1000 nije prošla za NSPM.
Ako je za utehu..Ponovo hapse srbe na kandsko..američkoj granici.Zašto nemem pojma.
Preporuke:
42
1
8 petak, 02 maj 2014 15:45
...
G, Bene, pročitajte pažljivije komentar g. Jevtovića pre nego što skočite da branite g. Goštunicu. Nije ovde reč o tužbi povodom kosovske nezavisnosti, nego o starijoj tužbi protiv NATO koja je odbačena zato što je SRJ svojim zahtevom za prijem u UN, a to je uradio VK odmah nakon 5. oktobra, priznala da pre toga nije bila članica. Dakle, informišite se malo, pre nego što krenete da pišete "odbranu lika i dela".
Preporuke:
37
7
9 petak, 02 maj 2014 15:47
Goran Jevtović
ben

Niste u pravu. Tužba protivu NATO zemalja podneta je još aprila 1999.godine.
O njoj se raspravljalo u Hagu.

Ne samo da Tadić i Koštunica nisu podnosili nikakve tužbe niti o tome razmišljali, već naprotiv, svim silama su vukli ručne kočnice upravo po nalogu svojih mentora da ona propadne.
A sa njom i zahtev za ratnom odštetom od preko 100 milijardi dolara.
Pogledajte šta je u to vreme (kao i kasnije sve do danas) izjavljivao Koštuničin ministar inostranih poslova Vuk Drašković.

Međutim, u prethodnom komentaru sam želeo nešto drugo da apostrofiram. To je brzopotezno učlanjenje SRJ u OUN (odakle nikada nismo isterani!) 01.11.2000.godine, koje je realizovao isključivo Vojislav doktor Koštunica, a što je bila opredeljujuća okolnost da nas onaj tzv. Sud otkači bez ikakve rasprave o zločinu genocida, zločinu protivu mira i drugog.
To je taj strateški zadatak (drugi po redu) koji je Koštunica izvršio u korist agresora.
Preporuke:
42
13
10 petak, 02 maj 2014 16:07
cope
Cudno je da Srbija jos uvijek nezna kolike su bile ljudske zrtve od Nato bombardovanja.Zasto su zrtve
anonimne? Pa valjda postoje porodice i prijatelji
poginulih koji znaju koga su izgubili. Sto se tice
izja ve gosp. Nikolica on je u pravu kada istice
da bi drzave koje su bombardovale Srbiju trebale
da Srbiji nadoknade stetu.Da se podsjetimo Njemacka
koja je odgovorna za drugi svjetski rat i za stras-ne zlocine obnavljana je cuvenim Marsalovim planom.
Zar to nije bio vid ratnih reparacija i to kome,
onima koji su odgovorni za pedeset miliona ubije-
nih. U pravu su oni koji kazu da Srbija nece nikada
dobiti odstetu, ali trba im to stalno isticati, ako kazu da ulazu u Srbiju, treba im i reci da za to imaju i obavezu. U pravu je gosp.Nikolic.
Preporuke:
32
5
11 petak, 02 maj 2014 16:44
Miloš
Kako to da ni nakon 15 godina ne možemo da utvrdimo kolika je bila šteta? Makar približno. Između 30 i 100 milijardi je veoma neodređena cifra. Isto pitanje i o broju ljudskih žrtava. Pa nismo mi Kinezi da nas ima preko 1 000 000 000, pa da nismo u stanju da se prebrojimo. Sve mi se čini da tačni podaci postoje, ali se negde kriju. Nema političke volje za njihovim objavljivanjem, pa se barata nekim bože sačuvaj procenama.
Preporuke:
36
1
12 petak, 02 maj 2014 17:36
Vlada Kanada
Nikada ne zaboraviti nijednu njihovu bombu, nijedan plač beba, nijednu žrtvu, nijedan prekinuti mladi život, nijednog obolelog, nijednu srušenu zgradu, nijednu uvredu, nijedno poniženje, nijedno pljuvanje po nama. Bez obzira od koga dolazilo, dolazi ili će dolaziti. Nikada ne zaboraviti nijednog njihovog među nama. I nikome ništa ne oprostiti. I strpljivo, sa verom u Boga, čekati trenutak za osvetu. Taj dan će sigurno doći. Već se nazire.
Preporuke:
45
1
13 petak, 02 maj 2014 19:16
?
Jadranka Joksimovic - od urednice lista Velika Srbija do urednice lista Evropska Srbija .
Moralno je kazati da "vlada evropske Srbije" zasluzuje smrt - stvar morala , nikako neobuzdana pretnja .
Preporuke:
33
1
14 petak, 02 maj 2014 19:34
ben@g.Goran jevtović i ...
Koliko se sećam, problem kod tužbe je bio da li tužiti NATO kolektivno (što je urađeno) ili tužiti pojedinačno samo odabrane zemlje (što je zastupao g.V.Koštunica)!Nisam pravnik pa su mi te nijanse strane!
Preporuke:
17
6
15 petak, 02 maj 2014 19:57
Dragoš
Zar je moguće da se posle 15 godina od agresije NATO pakta još ne zna tačan broj poginulih?
Zaslužujemo li mi uopšte da imamao državu?
Preporuke:
38
2
16 petak, 02 maj 2014 20:21
Ernan Kortes
Jevtović po običaju ne govori istinu.
A ono Koštunica doktor Vojislav, Jevtović je preuzeo od Čanka, svog novog idola, odmah posle Klintona, koji mu je izvor istine.
A što se tužbe tiče, pa Jevto jel tebi i Živadinu Jovanoviću neko brani da podnesete tužbu protiv NATO, sa kojim je Milošević potpisao "herojski" Sporazum u vojno-tehničkoj saradnji, prema kome je deo naše domovine predao okupatoru.
Preporuke:
13
29
17 petak, 02 maj 2014 20:21
Dragan Ristić
Taj Zapad nam je dužan ne ni 30 ni 100 već više stotina milijardi .Zar ste zaboravili kako nam je privreda uništavana blizu deset godina sankcijama? Govorim samo o materijalnoj šteti . A šta je sa zemljom koju su nam rasturuli ( Da , Zapad je rasturio SFRJ , svi ostali su samo pioni). Šta je sa desetinama hiljada ubijenih i obogaljenih ? Šta je sa izgubljenom mladošću jedne generacije , koja je istu provela u strahu od rata , bombi i bede ? I nije prvi put da nam taj Zapad ovo radi . U čitavoj modernoj istoriji od tog Zapada imamo samo podmetanja , pretnje , sankcije , ratove i pljačkanje. Jedino što je gore od toga da tom ološu budete neprijatelji je mogućnost da im budete ,,prijatelji,,. A šta o tome misli naša ,,engleska kraljica,, iliti precednik , savršeno me ne zanima. Sve što je danas u ovoj jadnoj Zemlji elita , u neka ljudska vremena bi bilo sramota za Narod i Državu .
Preporuke:
24
2
18 petak, 02 maj 2014 20:29
Zoran Đorđević

Dragoš
Zar je moguće da se posle 15 godina od agresije NATO pakta još ne zna tačan broj poginulih?
Zaslužujemo li mi uopšte da imamo državu?

Slažem se.
Jevreji znaju imena šest miliona stradalih u drugom svetskom ratu, a mi ne možemo da pobrojimo nekoliko hiljada. Čime smo to zaslužili ovakvu državu?
Preporuke:
29
5
19 petak, 02 maj 2014 20:43
Zvonimir Bgd
Predsednik Srbije navodno trazi odstetu NATO drzava Srbiji, a ovamo vodi evroatlantsku politiku. Da, evroatlantsku, a ne samo proevropsku. Jer, jedno bez drugog ne ide. To se vidi iz iskustva svih drzava primljenih u EU u zadnjih 20-tak godina.
Nema prijema u EU bez prethodnog uclanjenja u NATO! Za Srbiju vazi jos nesto: nema prijema Srbije u EU bez prethodnog "priznanja" tzv."drzave Kosovo" i razmene ambasadora.

Ovo su uslovi koji su u skladu ne samo sa vecinom izjava europskih funkcionera, vec i sa samom politikom EU. Ta organizacija je vojno-politicki blok koji rezon postojanja ima u imperijalno-militaristickoj ideologiji dominacije planetom.

Evroatlantska politika predsednika Srbije nije nista drugo do svrstavanje za racun i interese tog vojno-politickog bloka. On je odustao od svakog vida odstete, a pogotovo od osude NATO, onog momenta kada je zavrbovan da svoje radikalstvo okrene dijametralno suprotno! On laze svoj narod!
Preporuke:
23
1
20 petak, 02 maj 2014 20:45
Goran Jevtović
Dragoš
Zar je moguće da se posle 15 godina od agresije NATO pakta još ne zna tačan broj poginulih?
Da li je moguće da verujete u tako drsko spinovanje koje se forsira od petog oktobra na ovamo?
Poenta tih lagarija je da se ona država koja je uspela da pokaže zube NATO-u zato što je imala inzvaredan sistem odbrane, da mu nanese gubitke i da spreči okupaciju zemlje, prikaže kao nesposobna i kao režim koji nije vodio računa o svojim građanima.
Znači, sve se znalo u realnom vremenu, preduzimane su sve mere, vođena je precizna evidencija i o tome obaveštavana javnost.

Sve ostalo je deo psihološko-propagandnog rata koji agresor bez prestanka vodi protivu nas.
Od petog oktobra do dana današnjeg preko svojih marioneta koje je instalirao na čelo države.
Preporuke:
25
8
21 petak, 02 maj 2014 21:08
Goran Jevtović
Ernan Kortes
A što se tužbe tiče, pa Jevto jel tebi i Živadinu Jovanoviću neko brani da podnesete tužbu protiv NATO, sa kojim je Milošević potpisao "herojski" Sporazum u vojno-tehničkoj saradnji, prema kome je deo naše domovine predao okupatoru.
To nije bio "sporazum o vojno-tehničkoj saradnji", već Vojno-tehnički sporazum o prekidu rata.
Dakle, sporazum o primirju dveju zaraćenih i neprijateljskih strana koje su kao takve zadržale navedeni status sve do petog oktobra
.
Razlika je, prema tome, kao nebo i zemlja.

Vojno-tehničku i svu ostalu saradnju sa NATO-m prvi je uspostavio a zatim "negovao" Koštunica doktor Vojislav kao predsednik SRJ.
I o tome govore "rezultati" koje je postigao od oktobra 2000. do početka 2003.
Da li treba da nabrajam te "rezultate" po ko zna koji put?

Najvažniji "rezultat" u vezi sa našom tužbom, kao što sam ti dokumentovao, ostvario je 01.novmbra 2000., kada nas je preko svog ministra G.Svilanovića, učlanio u OUN.
Preporuke:
24
13
22 petak, 02 maj 2014 23:26
@misterbiti
A je l' nam zavidis na pismenosti?
Preporuke:
21
1
23 subota, 03 maj 2014 00:43
Peter RV
Mislim da je G. Stanojčić uzeo ovu izjavu Nikolića isuviše ozbiljno. Naš predsjednik je poznat po neznanju vrednosti riječi. Odvalio je nešto za što će se izvinjavat dotičnim ambasadorima, sve do kraja njegovog mandata.
(Ovđe ne treba isključiti ni uticaj neke prepečenice!)
Preporuke:
12
8
24 subota, 03 maj 2014 02:08
brzi
@Cmok Toronto

Zato jer je NSPM na spisku organizacija ili medija koji podpiru osovinu zla ili pojedine organizacije koje se neprijateljsko ponašaju napram SAD po definiciji Patriot act-a koji je stupio na snagu posle napada na New Yorški WTC.
Preporuke:
10
1
25 subota, 03 maj 2014 02:54
Svetislav Kostić
.. Dvotačkčka ignorantska neznalico, tužba je povučena od one izdajice i prodane duše Svilnovića koji za taj neovlašćeni čin od Evropske unije koja itovremeno zastupa NATO interese, Svilanovića ondašnjeg MIP-a, prktično Srbije, nagradila jednom doživotnom visokom službom. Koliko meni poznato, od tada se samo jedan put usudio da se pojavi u Srbiji, i već slijedećeg dana poptprašio pete da izvuće svojušuplju glavurdu.
Preporuke:
17
2
26 subota, 03 maj 2014 12:41
Drago
Zanimljivo kako srpski antikomunisti vole da sprovode svoju politiku "ubijanje komunista je dozvoljeno i po zakonu", a ljute se kada neko to pokusava protiv njih.
Licemerje.
Preporuke:
5
8
27 subota, 03 maj 2014 13:17
Ernan Kortes
Jevtović po običaju ne govori istinu.
Taj sporazum o okupaciji dela naše zemlje, jeste jedna od najvećih izdaja u istoriji Srbije. Ko u ovo ne veruje, neka izvoli i neka pročita taj sporazum (ti Jevto takođe, jel pojma nemaš šta u njemu piše i u kakav nas je sos uvalio Milošević, ili to javno kriješ), pa neka iskreno sebi prizna da li bi to ikada potpisao. Tako nešto mogu da urade samo miloševićevci, što znači ljudi koji bi zaslepljeni ličnim interesom i bolesnim ambicijama, rasprodali i sopstvenu očevinu, a kamoli državu. Jer, u srpskoj istoriji se zna kako se odnosi sa neprijateljem; "glavu dajem, Krajinu ne dajem". E, ali to je bio Srbin, a ne miloševićevac.
Preporuke:
5
14
28 subota, 03 maj 2014 16:58
Zvonimir Bgd
@ Ernan Kortes

Svaki rodoljub ce se sloziti sa maksimom Hajduk Veljka koju ste naveli, pa i ja. Vi ste u pravu. Cini mi se, ipak, da gubite iz vida konkretne okolnosti u konkretnom vremenu. Hajduk Veljko je iza sebe imao masu potlacene sirotinje raje koja je listom bila uz njega, spremna na najvisu zrtvu.
Milosevic objektivno nije bio u toj poziciji.

Cak i u vreme otvorene agresije NATO na SRJ, u nasoj zemlji bilo je ne tako mali broj ljudi koji su jos iz prethodnog vremena bukvalno mrzeli tog Milosevica, svako zbog nekih svojih razloga. Zemlja je bila premrezena obavestajnim sluzbama. NATO propaganda je dominirala etrom, tv kanalima, internetom, medijima, stampom... ona je dejstvovala ne samo spolja, iz brojnih stranih drzava, vec i iznutra. Nije Curuvija jedini slucaj, bilo je tu organizacija i "elite" koje su konstantno slamale duh otpora agresiji. Djindjic je samo jedan od onih koji su uporno drzali stranu agresoru, u sred rata!
Nije lako biti vodja Srbima!
Preporuke:
12
4
29 subota, 03 maj 2014 17:14
Zvonimir Bgd
@ Ernan Kortes

Nije postojalo nacionalno jedinstvo u smislu monolitnosti koja je potrebna svakoj naciji u vremenu odbrane. Na zalost, cinjenice iz tog vremena pokazuju da srpski nacion nije bio na visini istorijskog zadatka, cime su se savremene generacije odvojile od tradicija njihovih predaka. Za razliku od nekih prethodnih vremena gde se vrednosti kao sto su "drzava" i "narod" stavljaju iznad sopstvenog zivota, u savremeno doba moderan covek najpre ceni svoj (makar i bedni) zivot, pa se po tim merilima rukovodi. Jos ako mu neko obecava med i mleko, danajski darovi Zapada postaju kod mnogih ona iluzija kojom se slama borbeni aktivizam i mrznja prema zavojevacu.

Ako se kao pozadina ovih okolnosti uzme u obzir objektivna visestruka premoc agresora u oruzju i tehnici, a zatim potpuni izostanak podrske iz bilo kog znacajnog centra u svetu, moze se reci da je i takav otpor dao rezultat - okupator nije ispunio ciljeve iz Rambujea. Rez.UN 1244 bila je politicka pobeda.
Preporuke:
11
3
30 subota, 03 maj 2014 21:49
Peter RV
Odlican komentar, ali znate li vi- kome odgovarate?
Preporuke:
4
0
31 nedelja, 04 maj 2014 08:03
Gordana
Au brate, nikako da krenemo dalje od Milosevica, Djindjica, Kostunice ( on je po "zlodelima", izgleda, vladao duze i od Tita), DSa,...
U medjuvremenu se desavaju SUSTINSKE PROMRNE u Srbiji, koje ce se GENERACIJAMA ISPASTATI i ROBOVATI, ali nema se vremena ili PETLJE za udubljivanje u takva desavanja.Lakse i bezopasnije je prepucavavenje koji nam je od vodja bio GORI!?
Ako budemo negde zivi i zdravi (opravdano sumnjam!) imacemo vremena za 10 - 15 godina da se prepucavamo o sadasnjim dogadjajima.
Preporuke:
1
2
32 ponedeljak, 05 maj 2014 04:17
Srboljub Savić
Srbija i (davno bivša) Jugoslavija su poznate države
vrsnih pravnika, sudija (koji vraćaju tužiocima nesuvisle,
pravno neutemeljemne, bez dokaza, ... tužbe)i vladavine prava.
Da je NATO, bombardovanjem BiH, pa Srbije, počinio
agresiju, samim tim, zločin, ni državnici većih država
ne osporavaju.
Da je NATO, pored Statuta, organizacije, naoružanih
jedinica, svih vidova vojske, ilegalna organizacija,
mora biti jasno, jer nema zakona, pod kojim je osnovana,
kao ni sankcionisanja, ni suda, koji bi joj sudio.
Upravo tako je NATO organizovan.
Pokušaj da se, tuži Nemačka, za zločine koje su njeni
državljani-oružani pripadnici NATO, počinilpropao je dvostrano.
"Sporazum", potpisan u Kumanovu, iako je indirektno
priznanje vođenog rata, nije dovoljan pravni dokument.
Rezolucija 1244, UN je pravni, važeći dokument. Ono,
što ona definiše, omogućuje i obavezuje."Naše" vlasti
su je sistematski ignorisale, čak ometale, da bi se,
od februara 2008, za nas, Srbiju, sve pogoršalo.
S. Savić
Preporuke:
6
0
33 sreda, 07 maj 2014 12:42
Budi hrabar,barem reci
A kako drugacije da reaguju Tadic i Djilas...bezalternativci. Dosli na vlast preko Segedinskih fondova, oni ne smeju da kazu cak ni to da se radilo o klasicnoj agresiji (bombardovanje 1999),vec koriste eufemizme tipa 'nato udari' 'bombardovanje'. Kao da se ne radi o njihovoj drzavi i narodu. Sramota.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner